Nog even en dan gaan we naar Gran Cananria! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Rick en Jerina - WaarBenJij.nu Nog even en dan gaan we naar Gran Cananria! - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Rick en Jerina - WaarBenJij.nu

Nog even en dan gaan we naar Gran Cananria!

Blijf op de hoogte en volg Rick en Jerina

14 Juli 2015 | Nederland, Papendrecht

Waaaaaaahhh! Het is bijna zo ver!! Morgen om 05:25 vliegen we naar Gran Canaria! Alles is nu ingepakt en de zenuwen slaan toe. Er schiet van alles door je hoofd van heb ik dit wel gepakt, moet ik dat nog even meenemen, wat kan ik daar nog kopen (waarschijnlijk alles).

Ik kan niet wachten om te beginnen in het hotel en te horen wat ons te wachten staat. De omgeving, het hotel zelf. Het is een groot avontuur, en ik heb er zin in!

Voor degene die het nog niet weten, Rick en ik gaan 2 maanden vanaf (16-07-2015 tot 23-09-2015) stage lopen in het Gloria Palace hotel. We gaan daar stagelopen in de wellness (massage) animatie (kinderanimatie) en misschien nog een beetje in de fittness.

Tot de volgende blog!

Liefs, Jerina

  • 14 Juli 2015 - 21:54

    Marian:

    Ik volg je..... (jullie blog dan hè?)
    Maak je niet druk, komt allemaal goed!!

    Veel plezier word lekker bruin en bovenal: geniet!!!!!
    Xx mama

  • 14 Juli 2015 - 23:35

    Maaike:

    Echt super leuk dat jullie dit gewoon gaan doen.

    Veel plezier en geniet er vooral veel van.

    Xx liefs
    Maaike

  • 14 Juli 2015 - 23:54

    Roliena:

    Goede reis jullie beiden!!!!!!!

  • 16 Juli 2015 - 12:07

    Jannie Leusink:

    Hallo Rick en Jerina

    Hoe was jullie vlieg reis.
    Goed aan gekomen op jullie bestemming.
    Veel plezier op jullie stage adres.

    Groetjes van Jannie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick en Jerina

Wij zijn 2 studenten Wellness & Lifestyle die hun horizon verbreden en zijn op Gran canaria aan het stage lopen!

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 6311

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 23 September 2015

Eerste buitenlandse stage!

Landen bezocht: