Van 38 naar 13 graden! - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Rick en Jerina - WaarBenJij.nu Van 38 naar 13 graden! - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Rick en Jerina - WaarBenJij.nu

Van 38 naar 13 graden!

Blijf op de hoogte en volg Rick en Jerina

26 September 2015 | Nederland, Hardenberg

Zo! we zijn weer terug in Nederland!

Na 10 dagen vakantie vieren in de hoofdstad van het eiland zijn we donderdag morgen 3 uur weer geland op Schiphol. Met een warm welkom door Jerina's ouders die al op ons stonden te wachten in de vroegte.

De laatste 10 dagen hebben we nog lekker genoten van het weer, de zee, de droge natuur en de stad Las Palmas. En nu weer in Nederland, waar we aankwamen met 13 graden. Terwijl we die middag daarvoor onder de palmbomen op het strand lagen met een temperatuur van 38 graden.

Ja dan heb je het koud ineens... Op het eiland vonden we het al fris wanneer het 's avonds afkoelde naar een graad of 24. Dus dan heb je hier het gevoel alsof het ieder moment kan gaan sneeuwen.

Gelukkig zijn we weer veilig thuis gekomen en hebben we een mooie, leerzame en gezellige ervaring achter de rug.

Op naar de volgende!

Wordt vervolgd...

• 28 September 2015 - 17:55

Marian:

Wij zijn blij dat jullie er weer zijn hoor!!

Gr pa en ma