Het hotel leven van Rick en Jerina. - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Rick en Jerina - WaarBenJij.nu Het hotel leven van Rick en Jerina. - Reisverslag uit Puerto Rico, Spanje van Rick en Jerina - WaarBenJij.nu

Het hotel leven van Rick en Jerina.

Blijf op de hoogte en volg Rick en Jerina

30 Augustus 2015 | Spanje, Puerto Rico

Een hele mooie zonnige dag! Zoals bijna elke dag hier!

We zijn 7 dagen hard aan het werk geweest hier. Lekker zweten in de kleine massagekamertjes waar het zo'n 30 graden is. Maar dat zijn we inmiddels wel gewend. We hebben nu allebei 106 massages achter de rug, en het begint nog niet te vervelen. Elke massage is anders, want elke klant is anders en heeft andere wensen. De laatste paar dagen hebben we ook veel promotie werk gedaan voor de Thalasso. Omdat het soms wel rustig is moeten we blijven proberen om klanten te werven. Door middel van flyers uitdelen bij het ontbijt in het restaurant. Erg leuk als je daar zondagsochtend om 8 uur staat met je "I may help you to feel better" t-shirt.
Daarnaast promoten we buiten op het dakterras bij het zwembad. Waar we vaak staan met 2 massagetafels in de hoop dat er badgasten komen voor een massage. En genieten van het uitzicht daar!

Ons weekend hebben we ook goed besteed. Donderdag uitgeslapen en 's middags op pad geweest. Met de bus naar het shopping center. Jerina is aan het shoppen geweest en ik ging door met de taxi naar DE surfspot van dit eiland, Pozo Izquierdo! Waar ik tot een uur of 7 aan het windsurfen ben geweest... Lekker windje en mooie golfjes!
Vrijdag met de veerboot naar Puerto de Mogan geweest. Een mooi dorpje met een grote toeristische markt. Daar 's middags rondgelopen en lekker gegeten!

En hoe zien onze werkdagen er dan eigenlijk uit?
We werken meestal van 13:00 tot 21:00. We staan om 10:30 uur op om een vers ontbijtje te halen in de supermarkt in Puerto Rico, wat we dan relaxed opeten op een bankje met uitzicht op de oceaan. Terug bij het hotel ff douche en klaarmaken voor onze werkdag. Dan om 12:45 uur onze werkkleding ophalen bij de laundry en aan het werk!
Als we klaar zijn om 21:00 uur brengen we de trolleys met vieze was (handdoeken en badjassen) weg naar de wasserette net als onze werkkleding. S' avonds weer een koude douche en om 22:00 uur eten. En dan de rest van de avond lekker relaxen!

Momenteel weer een week van 7 dagen werken. Gelukkig zit dag 2 er alweer op! Na deze week nog 3 dagen, en dan zijn we alweer klaar met onze stage. Dan gaan we lekker nog een paar weken vakantie vieren hier! Omdat het kan!

Groetjes, Rick en Jerina.

• 30 Augustus 2015 - 17:51

Marian:

Leuk verslag!! Nog steeds jaloers! Jullie zijn vast mega bruin zeg! Goede vitamine D voorraad voor de winter

• 30 Augustus 2015 - 18:25

Arjo Stam:

Tjonge jullie vervelen je niet. Wel erg leuk dat jullie tussendoor kunnen genieten van alles daar in de omgeving. Succes weer.

• 30 Augustus 2015 - 20:09

Oma Kraal:

Hoi Jerina en Rick,
    Volgens mij hebben jullie het leuk daar, misschien wel hard werken maar toch.. dit vergeet je nooit meer!
    Nu nog n poosje vakantie vieren en dan... komt het gewone leven er weer aan.
    Ik zou zeggen, geniet er nog van !!! veel liefs van oma

• 31 Augustus 2015 - 19:44

Hermien:

Hallo Rick en Jerina, leuk om iedere keer jullie verslagen te lezen. Straks lekker genieten van een welverdiende vakantie, nog veel plezier.